2009. október 28., szerda

Carbonara spagetti

Ma ismételten hosszú napos voltam, így a főzés a lányomra maradt. Bevallom töredelmesen nagyon élvezem azokat a napokat, ahol csak annyi a dolgom, hogy jóízüen megeszem, amit elém raknak. Ma miután beszámolót kellett tartanom az éves munkáról, úgy értem haza, hogy hulla fáradt voltam és szinte szédelegtem. Mire végeztem a fürdőszobai piperével, már csak ennem kellett. Nagyon finom volt, így közreadom.
Hozzávalók: spagetti, sonka, trappista sajt, cheddar sajt,- de bármi jó, ami itthon van -, bacon szalonna,vöröshagyma, fokhagyma, tejszín, 2 tojás
A tésztát feltesszük főni. Ezalatt kevés olajon megpirítjuk a felkockázott bacont. Hozzáadjuk a sonkát, apróra vágott vörös- és fokhagymát és az olasz fűszerkeveréket. Egy tálban összekeverjük a tojást, tejszínt és a reszelt sajtokat.
Az al dente spagettit belekeverjük a sonkás alapba, majd ráöntjük a mártást. Addig főzzük, míg a tojás át nem fő. Borssal, reszelt sajttal tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése