2010. június 27., vasárnap

Spenótos tészta


Tegnap édesanyámtól kaptam két maréknyi bébi spenótot.Még ma reggel is úgy gondoltam, hogy gyorsan készítek belőle egy adagnyi főzeléket, de miután a múlt héten főzeléket ettem főzelékkel, meggondoltam magam. Kedvenc Blanka nénimnél nagyon szép fokhagymaszár kacsingatott át a kerítésen, és máris körvonalazódott fejemben az ebéd.
Apróra nyeszeteltem 6 szelet bacont, majd serpenyőbe dobtam, hogy adja ki a zsírját. Utána dobtam az összevágott fokhagymaszárat és egy fél gerezd fokhagymát. Közben kifőztem a tésztát és a lábasba öntöttem.Utána dobtam a spenótot, és egy egész tojást ütöttem bele, könnyedén átforgattam, hogy a spenót összeessen, majd megszórtam újhagymával és aprított chilivel. Sóztam, borsoztam, joghurttal, reszelt sajttal fogyasztottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése