2010. június 7., hétfő

Rakott tészta - sós

Második nap új életemben. Jarjarka nyakamba ugorva fogadott, mikor hazaértem a melóból és az ebédlőasztalon végig rohanva követelte napi sétáját. Természetesen kiesett minden a kezemből és már indultunk is. Séta közben kigondoltam mi legyen a vacsora és a holnapi ebédem. Megfogadtam magamnak, hogy nem hagyom el magam és rendszeresen főzök valamit. Miután a lányomék költözésének forgatókönyve nem volt előre megírva, így a hűtő tele van. Ételt pedig nem dobunk ki! Ezt a szabályt még otthonról hoztam magammal, tehát azt eszek, amit találok a hűtőben, és olyan sorrendben, hogy ne romoljon meg semmi sem. Jah, és az sem mellékes, hogy egészséges legyen, valamint ne hizlaljon. Ennek jegyében alkottam gyors vacsorát.
Hozzávalók: 10 dkg száraztészta, 3 dkg házi füstölt szalonna apróra vágva, és ropogósra sütve, 4 szelet gépsonka, 5 dkg, brokkoli, só, bors, tej, kefir, új hagyma
A tejet, sót, borsot, kefirt összekevertem. / ha nem fogyóznék, kevertem volna bele 1 tojást és tejfölt is/
A száraz anyagokat egy jénaiba raktam, és kissé összeborzoltam, hogy keveredjenek. Nyakon borítottam a tejes keverékkel és 21 perc alatt készre sütöttem. Sajttal, kevés tejföllel fogyasztottam.


1 megjegyzés: