2010. június 26., szombat

Fogyókúra-részeredmény


20 napja kezdtem új életemet, és az életmódváltás a kilóimban is meghozta a várva várt változást. Örömmel jelentem, hogy a ma reggeli mérlegeléskor 71,4 kg-t mutatott a mérleg. Szerintem nagyon szép eredmény, mivel nem számoltam a kalóriát. Sőt, semmi olyan dologról nem mondtam le amit igazán megkívántam. Így esett, hogy a múlt hétvégén Édesanyám készítette töpörtyűt vacsoráztam, és ezen a héten két alkalommal is elcsábultam egy kis fagyira. Viszont vannak dolgok, amiben gyökeres változtatást hajtottam végre. Ilyen , - és szerintem ez volt a siker egyik alappillére - nem ettem fehér lisztből készült pékárut. Vettem 7 magos kenyeret - fél kg, 220,-Ft - ez elég volt hétfő estétől péntek estig. Reggel megittam a 2 dl tejeskávémat cukor nélkül.
8 óra körül megettem a szendvicsemet, ami 2 vékony szelet kenyér, 2 szelet sonka és valami zöld.Nekem a jégsaláta és az uborka jött be, a paprikától égett a gyomrom. - arra viszont remekül bevált a Salvus víz, alkalmanként fél dl.
10 óra körül megettem 1 almát, majd 12 körül az itthonról vitt ebédet, ami általában főzelék, vagy valami olyan amiben van zöldségféle. Vacsorára egy müzlis tálnyi főtt étel, vagy valami hideg, de az is rengeteg zöldséggel. Emellett 2 naponként vacsorához megittam egy pohár vizet 10 csepp grape fruit kivonattal. Naponta a munkahelyen megittam kb. 1,5 liter mentateát, itthon legalább fél liternyi ásványvizet.Már határozottan látszik az eredmény, simán felvettem a 4 évvel ezelőtti nadrágom. Jarjarka is fogyott majd 20 dkg-t, meg is dicsérte ma a doktorbácsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése