2009. augusztus 29., szombat

Sárgabarackos túrótorta



Attól, hogy ma dolgozni kellett, attól még hétvége van, tehát kötelező jelleggel kényeztetjük magunkat, hátha frissebben megyünk hétfőn a robotba. Lányomék értem jöttek a bankba, így gondoltam gyorsan csinálunk valami finomat.
Hozzávalók: Kakaós piskóta alap - 3 tojásból, 1 kanál kakaóporral vizes piskóta
1 doboz sárgabarack konzerv
45 dkg nádudvari túró, 2 dl yogofitt joghurt, 4 kanál cukor, 1 citrom héja, leve,1 vaníliás cukor,1 zacskó zselatinfix, 1 dl baracklé, 2 teáskanál zselatin,2 dl tejszín


A kihűlt piskótaalapot visszatettem a tortaformába.Megkentem az alábbi krém felével.
A túrót összetörtem és bekevertem a yogofittet. Beleszórtam a cukrot, vaníliás cukrot.Belereszeltem a citrom héját, és hozzáadtam a levét is. A tejszínt felvertem a zselatin fix-szel és lazán a masszához kevertem. Az elsimított krémre raktam a sárgabarackokat, majd ismét krém következett. A maradék gyümölccsel díszítettem. A konzerv levét zselatinnal felfőztem, és azzal borítottam be a tortát. 3 órányi hűtés után már fogyaszthattuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése