2009. augusztus 16., vasárnap

Provanszi penne naturszelettel


A mai ebéd előkészítése tegnap kezdődött.A bankban felújítás volt, így csak este 7-re értem haza.Így a művelet a lányomra maradt. A sertéscombot felszeleteljük, megveregetjük, sózzuk
és egy jénaiba lerakjuk. Felöntjük tejjel, amibe belenyomunk 4 nagy gerezd fokhagymát. Fóliával letakarjuk és hűtőben érleljük.
Ma a húsokat kiszedtem, lisztbe forgattam és kevés olajon megsütöttem.
A pennét sós vízben al dente megfőztem.
Szósz készítése: Egy nagy fej vöröshagymát apróra vágtam, kevés olajon dinszteltem. 15 dkg prosciuttó-t - olasz sonka - nagyon apróra felvágtam és hozzáadtam. Ha nincs, magyarral is roppant finom. Mikor megdinsztelődött, megszórtam kevés liszttel és felengedtem a páclével.
Adtam hozzá még egy maréknyi apróra vágott olíva bogyót, oreganót, bazsalikomot és borsot, jó sok kakukkfüvet, valamint kb. 6 dkg kéksajtot. Sózni nem kell.
Szintén egy újonnan kapott edényemben tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése