2009. augusztus 20., csütörtök

Citromos muffin



Én nem igazán szeretem a muffinokat, - ma is csak kettőt ettem meg belőle azon melegében - ez a lányom specialitása.Ma miután hazaértünk a strandról ő a sütéshez, én a mosáshoz fogtam hozzá. Jah, úgy könnyű a háztartás vezetés, ha beosztják a munkát.
Hozzávalók: 2 tojás, 7 dkg vaj, 16 dkg cukor, 2,8 dl tej, 26 dkg liszt, 1/2 teáskanál szódabikarbóna, 2 teáskanál sütőpor, egy csipetnyi só, 2 citrom héja, leve, és 5 evőkanál porcukor a mázhoz. 12 db csoki.
A tojást,vajat cukrot habosra keverjük, majd hozzáadjuk a lisztet, a sütőport, szódabikarbónát és a tejet, valamint a sót, és a citromok reszelt héját és egy fél citrom levét. Kivajazott muffin formába kanalazzuk és a közepükbe nyomunk egy kocka csokoládét. Közepes lángon 20 perc alatt elkészül. Ennyi hozzávalóból 12 db muffin lesz.
A maradék citromok levét összekeverjük porcukorral, rákenjük a meleg sütikre és pár percre visszatesszük a sütőbe .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése