2010. február 28., vasárnap

Vasárnapi menü 8.hét

Szeretem a hétvégéket, mert akkor kedvemre főzhetek. Szombati bevásárló körutunkon nagyon szép egész csirkemelleket kaptam 900 forintért. No, otthon kifiléztem őket, így lett 4 szép darab mellem, a csontból, bőrből egy kis húsos csonttal kész is lett a húsleves. A Mama féle tésztával egyenesen mennyei volt. A főtt húshoz gyorsan csináltam egy kis rozmaring szószt, mert olyan szépen díszlett a szomszédban, hogy vétek lett volna kihagyni.Ezután készítettünk egy tepsi Rakott hús olaszosan-t. Meg egy kis krumplipürét. Hogy a menü ne csak húst tartalmazzon gyorsan rántottam ki hozzá egy kis gombát is.
Míg a husi sült, addig begyúrtam egy kis kenyérnek valót. Teljes kiőrlésű rozsliszttel, lenmaggal és sós mogyoróval. A változatosság kedvéért szórtam bele egy kis oreganót és pár karika olívabogyót. Kedvenc Blanka nénimnek is vittem belőle egy zsemlét, kiváncsi vagyok a holnapi referálásra.Vacsorára Aranygaluska készül vanília sodóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése