2010. február 16., kedd

Karfiol leves

Tél végén már nagyon vágyik egy kis zöldre az ember lánya. Ma mázlim volt és kedvenc Tescomban kaptam egy szép fej karfiolt 179 forintért. Ez nagyon barátságos ár, tehát nem hagyhattam ott, főleg azért nem, mert a lányommal ellentétben én szeretem ezt a zöldséget, ami azonban, mióta a menyem elköltözött ritkán kerül az asztalra. Még az a szerencse, hogy néha levesnek a lányom is megeszi, ezért készült ma belőle leves.
Kevés vöröshagymát, reszelt sárgarépát olajon megdinszteltem, stauboltam. Felöntöttem a spagetti főző vizével. Beledobtam a karfiol rózsákat, és egy maréknyit a Mama féle reszelt tésztából. Sóztam, borsoztam. Majd amikor a karfiol megfőtt, hozzáadtam egy doboz tejszínt, és összeforraltam. Nagyon finom lett, még a lányom is megdicsérte.Szombaton ilyen hófúvás volt, ablakig ért a hó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése