2010. február 16., kedd

Rio Mare spagetti

A lányom tésztát kívánt, méghozzá valami halasat. No, felfordítottam a kamrát, mert emlékeztem, hogy van még egy doboz finomságom, egy doboz Rio Mare oregánós tonhalkonzerv. Ehhez választottam a többi hozzávalót.
Hozzávalók:1 doboz halkonzerv, 1 fej vöröshagyma, 2 gerezd fokhagyma, maroknyi olajbogyó, 2 dl főző tejszín, bors, 1 citrom, oreganó, 1 kisebb sárgarépa káposztareszelőn lereszelve, fél kg spagetti.
Fűszerolajon megfuttattam a felaprított hagymákat. Beleöntöttem a halkonzervet, hozzáadtam az olajbogyót, sárgarépát .Sóztam, borsoztam, megszórtam oreganóval, majd felengedtem a tejszínnel. Beleszedtem a kifőzött spagettit, majd beleaprítottam egy fél citromot héjastól, és meglocsoltam a másik fél citrom levével.Jarjarka mérges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése