2010. február 7., vasárnap

Töltöttcsirke

Tegnap majdnem vega napot tartottunk, így ma gondoltam kap egy kis husit a család. A Mamától hoztunk egy fél csirkét, gondoltam készítek töltöttcsirkét sok töltelékkel, amit mi a lányommal igazából jobban szeretünk, mint a húst, így a csirke mellett kis buciként még sütöttem külön is egy adagot.
Hozzávalók: 4 beáztatott zsemle, 2 nyers, és 2 főtt tojás, 25 dkg gomba, petrezselyem zöld, vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, só, bors, majoránna
A hagymákat, gombát kevés olajon megdinszteltem. A főtt tojást felkockáztam. Összekevertem a többi hozzávalóval. A csirke bőrét óvatosan felszedtem és alátöltöttem a masszából. A csirke másik felét, sóval, majoránnával bedörzsöltem, majd kiolajozott tepsibe fektettem a madarat.
A töltelék maradékából helyes kis cipót formáltam, és dobtam mellé pár negyedelt krumplit. Fűszerolajjal meglocsoltam és fólia alatt negyven percig sütöttem, majd levettem a fóliát és még tíz percet pirítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése