2009. február 21., szombat

Kolbásszal töltött csirke vele sült krumplival a lá Ica


Kis családom nagyon szereti a csirkét, én meg a fűszeres magyar konyha híve vagyok. Így született meg az alábbi alkotás.

2 db szép nagy csirkemellet ugy vágunk fel, hogy szét lehessen nyitni. Kicsit megütögetjük, hogy lazuljanak a rostjai. kb 20 dgk sütnivaló kolbászhúst kinyomunk a bőréből, és a csirkehús egyik oldalára kenjük. Ráhajtjuk a hús másik felét, majd a csirkemellet meghintjük sóval, borssal és beborítjuk sajtszelettel. A tepsi alját kikentem fűszeres olajjal - csípős paprikás, készen vett Vénusz napraforgóolaj - beborítottam karikára vágott krumplival, sóztam. A tetejére ültettem a 2 db megtöltött csirkemellet, ami szintén kapott pár csepp olajat, és fólia alatt kb 30 perc alatt elkészült az előmelegített sütőben.

1 megjegyzés:

  1. Ez is isteni lehet!!!
    Azt hiszem, a Stahl Judit műsorában láttam, hogy a csirkecombot tölti (a bőr alatt) sütnivaló kolbásszal. Már többször készítettem.Különösebben fűszerezni sem szükséges.
    Próbáld ki!
    Üdv.
    Piroska

    VálaszTörlés