2009. február 27., péntek

Haj-haj-hajdanán 2


Nem tudom, ki hogy van vele, de én mostanában már a falra mászok a különféle "intim" reklámtól. De a tampon reklámról eszembe jutott egy történet, ami megmelengeti szívemet.
A lányom talán 4, a fiam 2 év körüli lehetett. Vásárlás a boltban, araszolgatás a tömegben, és a pénztárnál elhelyezett gondolából a fiam kikapott egy doboz tampont. Mivel, mint tudjuk ebben a korban a zavarbaejtés a legjellemzőbb tulajdonságuk, ezért úgy 100 decibellel suttogva megérdeklődi:
-Anya mi ez?!!!!!!!!!!!!!!!! Én ugye, a feltünést kerülendő, kikapom a kezéből a dobozt, visszarakom a helyére, és próbálom elterelni gyermekem figyelmét. Amit ő természetesen nem hagy - azóta sem sikerül egyszer sem kizökkentenem a bevett iránytól. Ismételten felkapja a dobozt, elvégre van idő, a pénztárnál csigalassúsággal halad a sor. Ismét elhangzik az ominózus kérdés, de mivel az előbb nem kapott választ, így sokkal hangosabban, és természetesen dühösebben. Én meg úgy teszek, mint aki épp valahol máshol jár. Erre a lányom, - aki úgy látszik gátlások híján ura a helyzetnek - nyugodt hangon közli. - Tedd le Mano, semmi érdekes, csak kúp a néniknek, ha fáj a hasuk. Ugye mondanom sem kell, hogy nagy sikert arattunk.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése