2009. február 19., csütörtök

Hússaláta Icuka módra


A mai vacsoránk a gyomorkímélés jegyében készült. A lányom már közel egy hete kinlódik valami vírussal, reméljük nem influenza. Az előbbiekből következik, hogy valami könnyű, de tápláló vacsorát kellett összedobni. Ja, és természetesen gyorsan, mert én is alig vártam, hogy vízszintesbe helyezzem magam, mert a vírus nem ismer határokat.

Így aztán megalkottam az alábbi salátát.

Egy kis doboz tejfölt, ugyanannyi joghurtot, 2 evőkanál majonézt összekevertem, sóztam, borsoztam.

30 dkg Pick parizert gyufányi darabokra szeltem, 1 sárgarépát káposztareszelőn lereszeltem, 2 db savanyú uborkát felaprítottam és lereszeltem egy kisebb vöröshagymát.

A hozzávalókat összekevertem és friss zsemlével , forró boros - mézes teával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése