2009. december 29., kedd

Karfiol leves diétásan

Még ma sem kívántunk semmi nehezet vacsorára. Az Aldiban nagyon szép karfiolt találtam, nagyon barátságos áron. A lányom ugyan nem szereti ezt a növényt, de most nem hagytam magam lebeszélni. Mikor hazaértünk gyorsan rózsákra szedtem a fél fejet, megmostam és hideg vízben feltettem főni kevés sóval és a menyemtől kapott bio vegetával. Kicsit borsoztam, mert naívan abban reménykedtem, hátha rá tudom beszélni gyermekem egy tányérka levesre. Tévedtem - ellenállt. Dobtam a fazékba még egy fél maréknyi rizst is, és fél óra múlva már meríthettem is a kanalam a tejföllel, őrölt borssal szédített levesbe.
Lányom joghurtos, mézes gyümölcssalátával méregtelenített.
Kép most nem készült, mert nagyon éhes voltam.

2 megjegyzés:

  1. Még jó, hogy a Jézuska nem sértődékeny:P Amióta van fényképeződ, azóta egyetlen kép sem került fel...enyje-benye.;)

    VálaszTörlés
  2. Csak idő kérdése, fotók készülnek, csak a felrakásra nincs idő.Arról nem is beszélve, hogy gyakorolni kell, mielőtt színpadra lépünk:)

    VálaszTörlés