2012. január 30., hétfő

Karfiolos-gombás-sajtos fasírt paradicsomos spagettivel

Mostanában nem igazán vagyok oda a húsért - de ez nálam nem igazán meglepő. Találtam a hűtőben 4 db karfiol rózsát, 5 kisebb gombát és egy SBudget paradicsompürét. Ebből kijöhetett volna egy rántott karfiol-gomba ebéd, de az már nagyon unalmas étel, valami újra vágytam. Eszembe jutott, ha valamit rántani lehet, akkor abból vagdaltat is lehet készíteni. Gyorsan feldobtam főni a karfiolt, a spagettit, és amíg az főtt, lereszeltem a gombát, egy darab kemény sajtot. Kevés olajba dobtam egy babérlevelet, egy zúzott fokhagymát, kis fej vöröshagymát, cukrot. Mikor a cukor karamellizálódni kezdett, felengedtem a paradicsomlével .Fűszereztem sóval, oreganóval, bazsalikommal.
A vagdalthoz összetörtem a karfiolt, hozzáadtam a reszelt gombát,sajtot. Fűszereztem vörös és fokhagymával, valamint sóval, borssal, majorannával. Adtam hozzá 1 kanál lisztet és 1 tojást. Golflabda méretű golyókat formáltam amit zsemlemorzsába forgatás után aranybarnára sütöttem.
A paradicsomos spagettivel nagyon finom ebéd lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése