2012. január 6., péntek

Tíz perces saláta gránátalmával

Még mindig tart az ünnepek utáni húsundorom, így a mai vacsorámra salátát álmodtam magamnak. Mivel egymagam vagyok, így nem igazán szeretek sokat pepecselni a konyhában - ez alól kivételt képeznek azon napok, amikor meglátogatnak a gyerekeim - a salátának nem csak finomnak, hanem gyorsan elkészíthetőnek is kellett lennie.
Hozzávalók: negyed jégsaláta laskára vágva, 2 szál újhagyma felkarikázva,kevés zöld chili paprika karika, 4 szelet bacon feldarabolva és megpirítva, 1 db főtt tojás cikkekre vágva, 1 közepes sárgarépa vékonyra szeletelve - az uborkareszelőn ferdén daraboltam, majd éles késsel (majdnem) gyufaszál vékonyra vágtam. Fél marék gránátalmamag -hiányoltam a salátából a piros szint. Bors, fűszerolaj, balzsamecet, csipet só.
A zöldségeket tányérra halmoztam, rászórtam a ropogós bacont, meglocsoltam a kisült zsírjával, és fűszerolajjal, valamint 1 kanálnyi balzsamecettel.Ráhalmoztam a tojás szeleteket, sóztam, borsoztam és a látvány kedvéért megszórtam fél maroknyi gránátalma maggal .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése