2011. március 6., vasárnap

Innovációs indiai csirke

Tegnap a lányom hozott fűszeres sült csirkemellet, mondván kissé elsokallta a mennyiséget, vagy az étvágyukat, így legalább nekem nem kell főznöm. Nos, én úgy vagyok a csirkemellel, hogy az én gusztusomnak nagyon száraz, így rögtön az újrafelhasználás forgott a fejemben. Miután a lányom is szereti a fűszerezést - volt kitől örökölnie - így rögtön az indiai ízek merültek fel mint irányvonal.
A csirkemell darabokat csíkokra vágtam. Kedvenc aprító masinámba dobtam köményt, színes borsokat, koriandert, szegfűborsot és megdaráltam. Fűszerolajat öntöttem a wokba, beledobtam a fűszereket és egy kanálnyi garam massalát. Felvágtam egy csokor újhagymát, az is ment az edénybe, majd beledobtam a húsokat és öntöttem bele egy doboz joghurtot. Pár perc alatt összefőttek az ízek.
Reform nan: 1/3 élesztőt felfuttattam, szitáltam bele 2 kanál graham, 1 kanál teljes kiőrlésű rozslisztet, valamint 3 kanál sima lisztet. Kidolgoztam, kelesztettem és 8 darab nant sütöttem.
Remek ebédünk lett.
Jarjarka napozik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése