2011. január 31., hétfő

Meleg káposztasaláta tojás rántottával

Ma kissé elvetettem a sulykot az ebéddel - kolléganőmék disznót vágtak, ami azt jelenti, hogy a chilisbab előételeként bedobtam egy tálka friss töpörtyüt - ezért valami könnyebb vacsorát kívántam. Imádom a kinai dobva-rázva sütött zöldségeit, így valami hasonlót alkottam. Egy kevés fejes káposztát csíkokra vágtam és forró serpenyőbe dobtam kevés olajjal, köménymaggal ,maradék sonkakockával. Pár percig rázogattam, kevergettem, majd kicsit megsóztam. Azért került a só a végén az ételbe, hogy a káposzta ne eresszen levet, és süljön, ne párolódjon. Tányérra borítottam a salátának valót, és a forró serpenyőben két tojásból habos, könnyű rántottát sütöttem. A sült káposztából kevés balzsamecet, és szójaszósz segítségével lett saláta.Így készülnek a bejegyzések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése