2011. január 30., vasárnap

Földrengés és én....


Tegnap este érdekes élményben volt részem. Szép békésen netelgettem az ágyamban, egyszerre csak az ágy roppant egy nagyot. Csodálkoztam, hisz meg sem moccantam, de mint eminens tanuló, fizika órákon felszedett okosságomra hagyatkozva megállapítottam - biztosan a hőtágulástól van.
Megnyugodva vertem tovább a billentyűket, mikor olyan érzésem támadt, mintha a Balaton hullámain lebegnék egy gumimatracon. Ez elég hosszú ideig tartott ahhoz, hogy átfusson az agyamon, már megint felment a vérnyomásom, ideje megmérni. Már majdnem indultam a vérnyomásmérőért, amikor felötlött agyamban, hogy hátha földrengést éreztem, ezért megnéztem az órát, hogy utólag ellenőrizhessem. 18 óra 42 perc volt.
Nemsokkal később a menyem küldte a linket, hogy nézd, földrengés volt. Ők nem érezték, de a vőm mesélte, hogy a panelben megmozdult a kanapé, és a pohárban a cola szintje.
1985-ben átéltem már egy földrengést. Akkor panelben éltem, a szekrényben csörögtek a poharak és mozgott a csillár. Most ilyet nem tapasztaltam.
Viszont megdöbbentem azon, hogy Jarjarka békésen, moccanás nélkül átaludta az egészet, annak ellenére, hogy azt tartják, az állatok érzékenyebbek rá, mint mi emberek. /A képet a google- ról szedtem/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése