2009. szeptember 7., hétfő

Dagadó (avagy nyulja) töltelékkel sütve

Vasárnapra töltötthúst terveztem.Meg is vettem hozzá egy szép darab, jó vastag nyulját, be is töltöttem, de nem került sor a sütésre, mert kis családomnak másképp alakult a programja, így a konyhakész husi a mélyhűtőben várja, hogy terítékre kerüljön. Mivel a töltelékek mennyiségét nem lehet pontosan kiszámítani, valamint a nyulját is frizíroztam, így maradt egy vacsorányi mennyiség mindkettőből ma estére, valamint holnap ebédre.
Töltelék: apróra vágott vöröshagyma, petrezselyem, zsálya, gomba olajon megdinsztelve, só, bors, majoranna, 1 tojás, 3 vízbe áztatott zsemle, kevés kolbászhús, főtt tojás.
A hozzávalókat összekeverjük és vagy húsba töltjük, vagy cipót formálunk belőle és a hús mellett megsütjük.
A húst sóztam , borsoztam. A maradékokat tepsibe raktam, kevés olajjal meglocsoltam, és öntöttem rá fél dl vízet.Fólia alatt fél óra alatt elkészült. Vacsorára paradicsommal - édesanyám biokertészetéből, holnap ebédre rebarbara szósszal készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése