2010. november 30., kedd

Saláta vacsora


Ha lenne VKF kiírás mostanában a maradék felhasználásra, az e heti étrendemmel nyugodtan pályázhatnék. Vasárnap a lányomék elhozták a grillcsirke maradékot, mondván jó lesz Jarjarkának. Miután szemrevételeztem az un. maradékot, megállapítottam: tetszik - nem tetszik kutyusomnak, osztozni fogunk, mert azért enyhe túlzás, hogy egy kutya, bármennyire is elkényeztetett, csirkemellet egyen.
Volt egy fej salátám, így felét gyorsan tálba tépkedtem.Hozzáadtam a felvágott mellet - nem voltam szőrösszívű -osztozkodtunk. Ebből következett, hogy gyorsan főznöm kellett egy sajtos virslit, hogy valamennyi husi is legyen a salátában. Pirítottam egy félmarék diót, és kissé megtörtem. Nagyon szeretem megpirítva, mert sokkal intenzívebb, teltebb az íze. Most kissé túlpirult pár darab, míg a citromlevelet aprítottam, de legalább nem kell széntabletta. Dobtam bele fél marék olivabogyót, egy paradicsomot, reszelt füstölt sajtot, egy cm vékonyra szelt póréhagymát.
Öntetnek kevertem egy pohár tejfölt, balzsamecettel,és megspékeltem sóval, borssal, olívaolajjal.
Egy szelet saját készítésű kenyérrel, kevés croutons-sal kiváló vacsora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése