2010. november 27., szombat

Rakott tészta

Gyorsan meleg és jó vacsorát készíteni - ez minden háziasszony vágya. Én, aki egyedül élek, még ezt kiegészítem azzal, hogy mindezt abból kell előadni, ami a hűtőben található, hisz bevásárolni hetente egyszer szoktam.
Most tehát találtam a hűtőben, túrót, kevés füstölt kolbászt, füstölt sajtot, tejfölt, póréhagymát, tejet, fűszerolajat. a kamrában meg mindig akad valami száraztészta - most épp orsó.
A jénaiba öntöttem a tészta felét. Rászórtam a túrót, karikára vágott póréhagymát,pár karika kolbászt, majd alaposan megszórtam reszelt sajttal.Sóztam, borsoztam, majd ezt a műveletet megismételtem. Felöntöttem annyi tejjel, hogy bővel ellepje és sütőbe dugtam. /Vigyázni kell, hogy mennyire púpozzuk, mert könnyen kifut - tapasztalat/Mielőtt teljesen elkészült, a tetejét megszórtam sajttal, alaposan megtejfölöztem és meglocsoltam fűszerolajjal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése