2010. május 22., szombat

Haj,haj hajdanán..... 18

Ma a takarítás megkezdése előtt összeszedtem Jarjarka játékait és belepakoltam az alvóhelyére.
Mikor ránéztem a kosárra, beugrott lányom egyik beszólása.
Kicsi lányom első gyerek révén alaposan el volt kényeztetve. Ami azzal is járt, hogy éjszakánként, ha magányosnak érezte szobáját, átköltözött hozzánk. Ez még nem lett volna olyan nagy baj, - de nem jött egyedül. Hozta magával a plüss és textil játékainak teljes seregletét. Volt olyan éjszaka, hogy háromszor is fordult, mire a méteres nyuszitól a maroknyi kutyusig mindent beszállított az ágyunkba, akkurátusan elhelyezve azokat. Egyik éjjel, miután lefektette mellém az állatseregletét, sírásra görbült szájjal, duzzogva tette fel nekem a kérdést:
- És most azt mondd meg nekem, Én hova feküdjek?!!!!!!!!....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése