2010. május 2., vasárnap

Az én Anyák napom

Köszönöm, Istenem az Édesanyámat!
Amíg ő véd engem, nem ér semmi bánat!
Körülvesz virrasztó, áldó szeretettel,
Értem éjjel-nappal dolgozni nem restell.
Áldott teste, lelke csak érettem fárad,
Köszönöm, Istenem az Édesanyámat!

A Nagyanyám, Édesanyám kedvenc virága a gyöngyvirág. Családi hagyomány ? Én is nagyon szeretem. Szerintem illik ehhez az ünnephez, hisz olyan, mint az anyai szeretet, nem hivalkodó, de mindenkor érezhető.
Nagyon szívmelengető Anyák napját kaptam gyerekeimtől. A fiamék levélben küldtek Anyák napi virágot, versikét és egy csokit.
Ma reggel a reggeli kávémat ágyba hozta a lányom, majd felsegített az ágyból és kézen fogva az ablakhoz vezetett.
- Nézzél ki Édesanyám! - hangzott az utasítás.
- Boldog Anyák napját! Az egész kertet adom neked Anyák napjára!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése