2010. december 18., szombat

Baconos pulyka

Volt a hűtőben 2 szelet pulykahúsom, abból alkottam a mai ebédem. A bacont felvágtam apró csíkokra és serpenyőbe vetetettem. Dobtam utána egy villányi zsírt -tudom, hogy nem egészséges, de néha muszáj bűnözni - és beleraktam a sózott, borsozott pulykaszeleteket. Pár perc alatt mindkét oldalát megpirítottam. Főtt krumplit negyedeltem és a hús mellett azt is kérgesre sütöttem. Kellemes, kissé füstölt ízű lett a pecsenye. Meg is voltam elégedve magammal, és mivel az úgy tisztességes, hogy az ember a kudarcairól is beszámoljon, azt is elmesélem.
Egyszer már ráfáztam a vaddisznó hússal, most ismét bebizonyosodott, hogy ki kell hogy tiltsam a konyhámból. Találtam a hűtőmben egy adagot, gondoltam lesz egy kis húsleves, és egy kis vadas.
Megfőztem a leveskét, beleraktam mindazt, amitől ízletesnek kellett volna lennie, de nem jött össze a dolog. Már az illata sem tetszett, úgy hogy a husikat kihalásztam/halászom/ Jarjarkának, a többit meg majd megeszik a madarak a komposztálón.
De legalább tudom, hogy a vadhús pult fele nem kell elcsatangolnom az élelmiszerboltokban.Mondhattok akármit, finom volt az ebéd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése