2016. február 12., péntek

Spenótos, füstölt lazacos lingvini



Szívesen eszem halat. A füstölt lazac meg kimondottan a kedvenceim közé tartozik, ezért általában  mindig lapul a hűtőmben. Gyorsan lehet a felhasználásával valami igazán kényezetető fogást csinálni.
Forró, sós vízbe dobtam két adag lingvini tésztát. Amig a tészta fogkeményre főtt, addig elkészítettem a tésztaszószt.
Kevés zsíron megdinszteltem egy nagy vöröshagymát. Kissé nagyobb darabokra kockáztam, mert úgy édesebb a hagyma. Hozzáadtam egy nagy gerezd fokhagymát, felaprítva. Kevés tengeri sóval meghintettem, majd alaposan megborsoztam. Imádom a borsot, így feketebors mellett, még borskeveréket is szórtam rá. Egy fél zöld chilit is szórtam az alapba, majd beleöntöttem a baby spenótot. (spenót a fagyasztóból való, megpárolva raktam el)
Amikor a hozzávalók megpárolódtak, felöntöttem egy doboz tejföllel, és hozzáadtam 4 szelet szálaira tépkedett lazacot, valamint a főtt tésztát kevés tésztalével.
A hozzávalókat összeforgattam és extra adag lazaccal meghintve tálaltam. Nagyon finom lett.

Ezt az ételt egyszer elkészítettem spenót helyett kaporral is. Az talán még különlegesebb ízvilágú étel lett. A kaportól valahogy frissebb, tavasziasabbak voltak az ízek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése