2014. június 24., kedd

Nyári zöldségleves - minestrone



A lányom valami könnyű levest kívánt, így körülnéztem mi minden főzhető friss található a kertben.
Felszedtem egy kis bokor krumplit (6 szem), 1 karalábé, 10 zöldbab, 5 db sárgarépa, zöldségzöldje, 1 szál kapor, 1 szál zellerzöld, 1 levél kelkáposzta, 1 hagymaszár, 1 fokhagymaszár, só
A megtisztított felaprított sárgarépát, karalábét, krumplit kevés olajon feltettem párolódni. Míg azok dinsztelődtek, addig teatojásba raktam a kaprot, a hagymaszárakat, zellerzöldet. Felaprítottam a petrezselymet, felvágtam a zöldbabot, kelkáposzta levelet.
Mikor a zöldségek megpárolódtak hozzáadtam a zöldbabot és felengedtem a levest. Belledobtam a levélzöldségeket, sóztam és lassú tűzön hagytam fődögélni. Mikor késznek nyilvánítottam  - kb. 20 perc - vajgaluskát szaggattam bele. Sikerem volt, olyannyira, hogy a maradékot elvitték vacsorára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése