2014. június 29., vasárnap

Cukkini mártásos spagetti

Ma nagyon egészséges ebédet ettünk, azaz zöldséget, zöldséggel. A menyem alkotta mexikói cukkiniből még maradt egy adag, de valami szénhidrátot is kívántam már. Így jutott eszembe, hogy készíthetbék spagettit  cukkini szósszal és  feltétként szolgálna a töltött cukkini darálthúsos tölteléke.
Rögtön a tettek mezejére is léptem, szépen kiemeltem a tölteléket, a cukkinit összevágtam és a turmixba dobtam. Utána hajítottam egy gerezd fokhagymát, löttyintettem rá egy kis tejfölt és máris nyomhattam a masina gonbját. Ez alatt az idő alatt kifőztem a spagettit ( serpenyőben, mert 14 szál - megszámoltam - spagettinek nem forralok liternyi vizet) A spagettit összekevertem az elkészült szósszal, ráhelyeztem a darálthúsos feltétet, borsoztam és jól összemelegítettem a mikróban. 12 perc alatt isteni, egészséges vacsorám lett,  felhasználtam a maradékot és mást ettem, mint ami az ebédről maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése