2012. november 20., kedd

Fusilli kínai kellel

 Valami ebédet kellett készítenem magamnak, de, hogy őszinték legyünk, ez nem könnyű dolog, ha az ember azt sem tudja, hogy mit is enne. Így aztán ilyenkor adódik az az eset, hogy az ember lánya abból főz, amit talál, és aztán vagy valami csodálatos keveredik belőle, vagy valami borzalom. - Ez esetben jól járnak Blanka néni tyúkjai.
Feltettem a vizet forrni a tésztának, közben kimértem egy müzlistál fusillit- ez bő 2 adagra elég.
A wookba dobtam egy kiskanálnyi sertészsírt. majd beleaprítottam egy közepes fej vöröshagymát és kb 3 dekányi házi füstölt szalonnát.Mikor a hagyma és a szalonna is áttetsző lett, beledobtam a kínai kel (kb.15 dkg) apróra vágott torzsarészét.
Rázva- dobva pirítottam kicsit.Sóztam, borsoztam.Közben  előkaptam a mélyhűtőből a maradékokat:
5-6 dkg Báthori csemegefelvágott, 1 doboz tejföl, 3 dkg brinza, 3 dkg kéksajt.
Ezeket mind a zöldségekhez öntöttem és hagytam, hogy összerotyogjon. Ízesítettem kevés chilivel, majd a kertemből frissen szedett zellerlevéllel és szárral.
Elégedett vagyok az eredménnyel, így a tyúkok kénytelenek ma kukoricával beérni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése