2010. október 9., szombat

Itt van az ősz.......



Végre egy verőfényes szombatra ébredtem, ami mostanában nem igazán jellemző az időjárásra.
Ebben az évben, ha hét közben süt is a nap, hétvégére biztosan zuhog az eső. Gyorsan feledtem is az eltervezett teendőket és kertészkedésre adtam a fejem. A fagy közeli éjszaka miatt még tíz óra körül is harmat ülte meg a gyepet, ez engem nem zavart abban, hogy Jarjarka ugatásától kísérve - utálja a fűnyírót - előtoljam a pajtából a kalóriaégetőnek kinevezett szerszámot. Mire az összes kertészkedéshez kinevezett cipőmet sikeresen átáztattam, addigra végeztem is a kerti piperével. Igaz, még nem hajadzik az ősi angol gyepre, de pár száz év, és az angol lordok irigykedni járnak hozzám.Miután nálam biogazdálkodás folyik, a lódarázstól sem irigylem a szőlőt. Sajnos közelebbi képet nem mertem készíteni róla, mert nagyon mérgesnek tűnt, amikor megzavartam.
Amikor egy lepke szégyenlős..........
és amikor teljes szépségében mutatja meg magát.
Mint a képek is bizonyítják nem csak én élveztem a verőfényt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése