2010. július 31., szombat

Indiai csirkecomb

Ma úgy gondoltam, hogy nem főzök, inkább olyan házimunkának ugrok neki, ami több időt vesz igénybe- ilyen pl. a terrárium rendbetétele.Elvégre Ede is megérdemli, hogy csinos, friss othona legyen.Viszont, mikor elvégeztem, hirtelen rám tört, hogy indiait ennék. Ennek csak az volt az akadálya, hogy a csirke a mélyhűtőben csücsült, és a pácolásra sem volt semmi időm. No, de ilyen apróságok nem szoktak engem zavarni. Gyorsan előkaptam egy csirkecombot és már neki is ugrottam a főzésnek. Fűszeres olajra dobtam köményt, koriandert, mustármagot és kicsit pirítottam, míg félfőre vágtam egy fej vöröshagymát. Azt is a lábasba dobtam, majd pirítani kezdtem egy jó kanál tikka massala keverékkel. Majd beletettem a fagyott csirkecombot és sóztam. Egy pohár joghurtot összekevertem két kanál tejföllel és egy dl vízzel és a húsra öntöttem. Megszórtam egy kanálnyi zöld chilivel, és egy késhegynyi őrölt gyömbérrel. Másfél óra alatt nagyon finom vacsorát tálaltam.
Ez nem valami különleges virágoskert, ez a komposztálóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése