2009. november 11., szerda

Banki tanácsadás


Egy igazi bankos minden helyzetben feltalálja magát, és bármikor, bármiben az ügyfél szolgálatára áll. Ez nem csak azt jelenti, hogy nem akad ki, amikor hajnali háromkor a kedves ügyfél megcsörgeti telefonon és megérdeklődi, hogy mit tegyen, ha elvesztette a bankkártyáját, hanem azt is, hogy olyankor mosolyogva, kapásból "köpje " a megfelelő telefonszámot. No a múlt héten egészen más jellegű dologban kérték tanácsomat. Egyik ügyfelünk - leendő apuka - egy cetlivel kezében jött be hozzánk. Nem a kasszát kérte, ennél sokkal fontosabb dologban volt ránk szüksége.
A cetlire öt leánynév volt felírva és a kedves ügyfél népszavazást tartott , hogy vajon nekünk melyik név lenne szimpatikus. Örömmel teljesítettük a kispapa kívánságát, gyakorló anyaként csak titokban vigyorogtunk, hogy úgyis az anyuka lesz, akitől megkérdezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése