2013. március 18., hétfő

Angolos rakottkrumpli



Szeretem a Paprika Tv. műsorát, mert ott még az örökös ismétlés is le tud kötni, ellentétben a másik csatornák unalomig ismételt filmjeivel. Még szerencse, hogy csak 52 csatornát tudok fogni, mert ha mindegyiken minimum kétszer leadják ugyanazt a filmet - és a műsorszerkesztők biztosan összebeszélnek, mert pár napos eltéréssel pörögnek a filmek a különböző csatornákon - biztosan az unalom visz a sírba. Így találtam meg a Házikosztok csatája című sorozatot, ahol angol családok mutatják be generációkon át öröklődő receptjeiket.
Az eredeti receptet természetesen ismételten átdolgoztam, mert abban csak sajtok szerepeltek a krumpli mellett.
A krumplit uborkareszelőn lereszeltem és a kivajazott jénait kirakosgattam a krumpliszeletekkel.Az edény oldalát is. Majd a hűtőben talált bacont feldaraboltam, és a krumplira pötyögtettem. Ismét krumplikarika következett, majd egy kis só, bors. Volt maradék túró is a hűtőben, kb. 15 dkg.
Miután kisunokám is ebédre volt hivatalos, így jónak láttam, ha a nyúlós sajt helyett inkább zsíros túrót raktam a krumplira. Ismét krumplikarika jött, majd a tálat feltöltöttem 3,5 %-os tej, só, bors és tejföl keverékével. 180 fokon 40 perc alatt készresütöttem. Nagyon finom lett, olyannyira, hogy Regina másodszor is kért belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése