2011. október 15., szombat

Házipraktikák, avagy mire jó a gőztisztító

POLTI Vaporetto Pocket gőztisztítógép
Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem a hűtő leolvasztás a nagyon "nem szeretem" házimunkák közé tartozik. Pár hónapja beszereztem egy gőztisztító masinát , egész pontosan Polti Vaporetto Pocket gőztisztítógép-et. Csak jót tudok mondani róla, valóban megkönnyíti a házimunkát, nekem legjobban az ablaktisztító funkciója tetszett - eddig. Ma viszont támadt egy kolosszális ötletem, miután kinyitottam a mélyhűtőm és azt vastagon lepte a jég. Miután tudjuk, hogy az eljegesedett hűtő több energiát fogyaszt, így adott volt a feladat, hogy rendbe kell rakni . Már előre szívtam a fogamat, hogy bő három órám rámegy erre a munkára, mivel nem áramtalanítottam már tegnap este a hűtőt. Amikor pillantásom a sarokban szerényen meghúzódva ücsörgő masinára esett. Máris megszületett korszakalkotó ötletem. A 100 fokos gőz, pillanatok alatt megtisztítja a hűtőt a jégtől. És lőn! Kipakolás után végigfújtam a polcokat a masinával, majd tálcára kapartam a megroppant jeget. Áttöröltem a polcokat ecetes ruhával, majd szárazzal, visszapakoltam, felmostam. Mértem az időt - mindez húsz percemet vette igénybe. Ugyanezt előadtam a hűtő nem fagyasztó részével is, és megállapítottam, hogy remek találmány a masina. A takarításból a polcok ki-berakosgatása vette el a legtöbb időt. Megállapítottam, hogy végre egy olyan gépet vettem, ahol tökéletes egyensúlyban van az ár és az érték. A gőztisztító egyéb jó tulajdonságairól itt olvashattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése