2016. augusztus 22., hétfő

Nyári zöldségleves


Ha már kertészkedik az ember lánya, akkor étkezzen egészségesen. Így szinte minden nap van az asztalon valami leves. 
Hozzávalók: 3 db sárgarépa, 2 db fehérrépa, 2 szem krumpli, egy baby cukkini, hagyma, zsír, só, bors, búzadara, 1 kisebb tojás, piros paprika, liszt
A zöldségeket megtisztítottam, felaprítottam. A petrezselyem zöldjét apróra vágtam és a tojásból, búzadarából, sóval, zöldségzöldjével olajjal elkészítettem a levesbetét alapját.
A zsiradékon megdinszteltem a zöldségeket, majd stauboltam egy csapott kanál liszttel. Megszórtam piros paprikával és felengedtem vízzel. Sóztam, borsoztam. Amikor készre főtt, kiskanállal beleszaggattam a gombócokat és lassú tűzön forraltam. 
Tálaláskor tejföllel diszítettem, mivel minden nyári levest tejfölösen szeretek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése