2015. június 9., kedd

Nyári spagetti

Ma ismét gyorsan kellett ebédet főznöm. - és mikor nem?:) - Így tehát valami tészta mellett döntöttem. Egyrészt mert szeretem, másrészt gyorsan megvan, és nem utolsó az sem, hogy felhasználhatom a maradékokat, így minden alkalommal más és más ízekben tobzódhatok. Ma egy darabka száradó félben lévő kéksajt adta az ihletet.

Hozzávalók: kéksajt kb 3 dkg, 1 szelet szalonna kb 2 dkg, 1 újhagyma, 2 levél zsálya, 3 levél lestyán, fél dl tej, só, bors, chilipehely, spagetti

A tésztát feltettem főni. Kevés zsíron megfuttattam az apróra vágott szalonnát, beledobtam a chili pelyhet, borsot, sót. Felöntöttem a tejjel és belekevertem az apróra vágott sajtot és megolvasztottam.
Összekevertem a tésztával, majd ízesítettem felkarikázott újhaymával, aprított paradicsommal és a zöldfűszerekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése