2015. április 19., vasárnap

Paradicsomos húsgombóc spagettivel

 Ma ismét olyan ebédet akartam készíteni, amivel előre láthatóan sikert aratok az unokáknál. Így esett a választásom egy Jamie-nél látott ételre. Valóban sikerem lett, de az unokáknak a húsgombócnál sokkal jobban ízlett a paradicsomos spagetti, így a gombócot testvériesen megetették a Dédivel és velem.
Hozzávalók: Gombóc: 25 dkg darált marhahús, fél fej apróra vágott vöröshagyma, késhegynyi fokhagyma, só, bors, 1 tojás, fél áztatott zsemle - alaposan kinyomva, oreganó
A hozzávalókat alaposan összegyúrtam, majd golflabdányi gombócokat készítettem belőle és grill fokozaton 20 percet sütöttem.
Szósz: 1 teáskanál cukor, 1 teáskanál lisz, olaj, paradicsomlé -7 dl saját, só, bors, oreganó, zellerlevél
A cukrot, lisztet, fűszereket olajon megpirítottam, majd felengedtem a paradicsomlével.Lassú tűzön besűrítettem, majd tíz percre beleraktam a megsült gombócokat.

Spagettit fogkeményre főztem. Lestyán levéllel diszítettem tálaláskor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése