2014. július 20., vasárnap

Csirkés rakott cukkini

Ha nyár, akkor cukkini dömping. Ha cukkini, akkor igyekszem minél több alkalommal felhasználni, hisz könnyű, egészséges és nem utolsó sorban rengeteg van belőle. Mai ebédre az alábbit találtam ki.
Hozzávalók: fél csirkemell, 2 szem krumpli, 1 fej vöröshagyma, 1 kisebb cukkini, 2 paradicsom, só, bors, olaj, liszt, csirke fűszerkeverék, 1 tojás, 1 kis doboz joghurt
A húst felszeleteltem, megszórtam  - ill. az unoka - a fűszerkeverékkel, és beforgattam liszbe.Ezt a feladatot is kiadtam.
Felszeleteltem a hagymát, krumplit, paradicsomot, cukkinit. No, itt is volt némi segítségem.
De mint a képek mutatják az ebéd elkészítése gyerekjáték.


 A csirkemelleket kicsit átsütöttem, majd a maradék olajjal kikentem a jénait. Leraktam a krumplit, hagymát, majd sóztam. Következtek a csirkehús darabok. Erre ismét kevés hagyma, majd a cukkini következett, valamint a jó érett paradicsomkarikák. Az edény tetejére szépen elosztottam a  zöldség maradékot . Egy tojást, kevés borsot, a joghurtot, sót összekevertem, majd nyakon borítottam a zöldségeket. Negyven percig sütöttem fedő alatt, majd tíz percig fedő nélkül. Eredetileg akartam rá sajtot tenni, de lemondtam róla, hogy könnyű ebéd legyen ebben a nagy melegben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése