2013. szeptember 18., szerda

Cukkinis penne


Az ebéd alapötletét Jamie Oliver egyik epizódja adta, meg persze az, hogy az esőnek hála ismét vannak baby cukkinik a kertben. Igaza van Jamie-nek, valóban elkészült az ebédem 15 perc alatt.
A vizet felforraltam a gyorsforralóban és úgy öntöttem a lábasba, sót dobtam bele, majd a tésztát (2x 6 dkg), mivel 2 személyre szándékoztam főzni. Utólag kiderült, hogy kicsit elsokalltam.
Hozzávalók: 12 dkg penne tészta
2 db baby cukkkini, kb 8 cm/db
2 kisebb sonkahagyma
5 szelet bacon, felaprítva, 
kiskanálnyi szardellapaszta
tetszőleges zöldfűszer (bazsalikor, kakukkfű, petrezselyem)
olivaolaj

Kevés olajon megfuttatjuk a vékonyra szelt hagymát, hozzáadjuk a bacont és a szardellapasztát. Zsírjára pirítjuk, és hozzáadjuk a vékonyra felkarikázott cukinit, és  2 perc alatt megpároljuk. Rádobjuk a leszűrt tésztát, kicsit összerázzuk és zöldfűszerrel megszórva, extra szűz olivaolajjal díszítve tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése