2011. február 6., vasárnap

Fekete erdő torta

Már rég szerettem volna megsütni ezt a tortát, mivel karácsonykor elmaradt a fotózás, de nem volt aki megegye, hisz én nem igazán vagyok édes szájú, a családomnak meg folyamatosan volt hétvégi elfoglaltsága. Elismerem, hogy lehet nem ez az autentikus Fekete erdő torta, de mi így szeretjük. Úgy vagyunk vele, mint az ominózus "MagyarNaranccsal" _lehet, hogy savanyú, lehet, hogy sárga - de a mienk!
Hozzávalók: 3 tojásból, 4 kanál lisztből,2 kanál kakaóporból,4 kanál cukorból 1 sütőporral vizes piskótát sütöttem a 18 cm átmérőjű tortasütőben. Mikor kihűlt, 3 részre vágtam. 6 dl tejből 1,5 csokipudingból és 2 kanál kakaóporból pudingot készítek, majd amikor hűl belekeverek 5 dkg margarint. A kimagozott meggyet - saját - aprítva a tortalapokra szórtam, majd ráöntöttem a pudingot. Miután nagyon siettem- jött értem a lányom - így most nem került tejszínhab a rétegek közé, de aki szereti az tehet. A torta oldalát, tetejét is meggyel és csokikrémmel díszítettem. Majd tejszínhabot halmoztam a torta közepére és megszórtam egész meggy szemekkel. Nagyon finom lett.Amikor a patak jege is Valentin napra készül............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése