2011. július 30., szombat

Fűszeres csirkeszárny cikk burgonyával

A mai ebéd ötlete a lányomé volt, bevásárláskor vetette fel, hogy csirkeszárnyat enne, krumplival, uborkasalátával. Nos, a hozzávalókat - mármint a csirkeszárnyat és a barbecue pácot gyorsan be is hajítottuk a bevásárló kocsiba, a krumpli megtermett a Mamánál, az uborka meg kedvenc Blanka nénimnél.
Hogy Jarjarkának is legyen finom ebéd - nekünk meg finom húsleves - vettünk még csirkenyakat, húsos csontot is, hisz ahol a krumpli megterem, ott a leveszöldség is.
A barbecue pácot ketchuppal, olajjal, mézzel kikevertük, és beleraktuk a harmadik ízületétől megszabadított szárnyakat. Egy éjszakát heverésztek így a hűtőben, lefóliázva. Ma kiolajozott tepsibe fektettem őket, és a hónaljukba biggyesztettem a cikkekre vágott krumplikat, melyeket megsóztam, borssal, köménnyel , korianderrel fűszereztem. Meglocsoltam olajjal, fólia alatt negyven percig sütöttem, majd a fólia levétele után még 15 percet, hogy szép roppanós legyen.
Húslevessel, uborkasalátával remek nyári ebédünk lett.
Mért is gondolják a gazdik, hogy én ott napozom, ahol ők elképzelik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése